Service

Pentru buna functionare a echipamentelor IT din cadrul firmei sau institutiei dvs.(copiatoare, calculatoare, imprimante, faxuri) este recomandat sa aveti un contract de service si intretinere cu o firma IT specializata.

In functie de specificul activitatii dvs, va putem oferi 3 tipuri de contract de service:

1. Contract de asistenta tehnica la cerere

  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
  • Depanarea echipamentelor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Timpul de raspuns este de maxim 48 ore lucratoare de la solicitare.
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil se factureaza separat.
  • In cadrul acestui contract se plateste o suma in functie de timpul si complexitatea interventiei, iar valoarea se stabileste printr-un deviz estimativ.

2. Contract de service in regim de abonament

  • Depanarea echipamentelor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Manopera gratuita pentru inlocuirea unor materiale consumabile sau piese de schimb cu caracter consumabil.
  • O revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
  • Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
  • Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore lucratoare.
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.
  • Valoarea contractului se stabileste impreuna cu beneficiarul in functie de numarul si tipul echipamentelor detinute.

3. Contract de service total – full service
(numai pentru imprimante, multifunctionale si copiatoare)

  • Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare toner, developer, cilindru, kit-uri de intretinere etc.
  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
  • Asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimb sau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 ore lucratoare
  • Tariful pe care beneficiarul il plateste pentru fiecare pagina executata pe echipament se calculeaza in functie de echipamentul care face obiectul contractului.

OFERTA SPECIALA: Pentru contractele de service total incheiate in luna MAI 2017 va punem la dispozitie gratuit, pe toata perioada derularii contractului, echipamentele necesare firmei/institutiei dvs.