Niciun produs în coș
Service
Pentru buna functionare a echipamentelor IT din cadrul firmei sau institutiei dvs.(copiatoare, calculatoare, imprimante, faxuri) este recomandat sa aveti un contract de service si intretinere cu o firma IT specializata.
In functie de specificul activitatii dvs, va putem oferi 3 tipuri de contract de service:
1. Contract de asistenta tehnica la cerere
- Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
- Depanarea echipamentelor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
- Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
- Timpul de raspuns este de maxim 48 ore lucratoare de la solicitare.
- Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil se factureaza separat.
- In cadrul acestui contract se plateste o suma in functie de timpul si complexitatea interventiei, iar valoarea se stabileste printr-un deviz estimativ.
2. Contract de service in regim de abonament
- Depanarea echipamentelor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
- Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
- Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
- Manopera gratuita pentru inlocuirea unor materiale consumabile sau piese de schimb cu caracter consumabil.
- O revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
- Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
- Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore lucratoare.
- Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.
- Valoarea contractului se stabileste impreuna cu beneficiarul in functie de numarul si tipul echipamentelor detinute.
3. Contract de service total – full service
(numai pentru imprimante, multifunctionale si copiatoare)
- Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare toner, developer, cilindru, kit-uri de intretinere etc.
- Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
- Asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimb sau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica.
- Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
- Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 ore lucratoare
- Tariful pe care beneficiarul il plateste pentru fiecare pagina executata pe echipament se calculeaza in functie de echipamentul care face obiectul contractului.
OFERTA SPECIALA: Pentru contractele de service total incheiate in luna SEPTEMBRIE 2018 va punem la dispozitie gratuit, pe toata perioada derularii contractului, echipamentele necesare firmei/institutiei dvs.