Blog

Solutia perfecta de imprimare si copiere pentru birourile notariale

Asa cum se intampla in orice birou digitalizat al zilelor noastre, si in birourile notariale au loc activitati complexe si diverse proceduri care implica atestarea legala a documentelor specifice acestui domeniu: testamente, imputerniciri, autentificarea si certificarea semnaturilor, legalizarea copiilor dupa acte si a semnaturilor de pe inscrisuri, precum si redactarea de documente pentru a putea fi utilizate in strainatate. Fie ca este vorba despre un Birou Individual Notarial sau despre o Societate Profesionala Notariala, utilizarea echipamentelor multifunctionale pentru imprimare, copiere si scanare a documentelor este vitala.

Echipamente rapide si cu o calitate impecabila a print-ului

Avand in vedere ca este vorba despre o activitate care implica redactarea si legalizarea de documente, rezultatele trebuie sa fie de cea mai buna calitate. Pentru a acoperi nevoile unui birou notarial atat in materie de cantitate, cat si de calitate, sunt necesare echipamente multifunctionale de ultima generatie. Da, stim! Aceste echipamente sunt destul de costisitoare, mai ales pentru birourile care doresc sa isi maximizeze profitul si sa gestioneze bugetul astfel incat sa nu scada fluxul de numerar. Pentru afacerile care cauta solutii inteligente, au fost concepute abonamente lunare care permit inchirierea de imprimante multifunctionale pe termen lung, in sistem all inclusive. Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca orice birou, mic sau mare, poate beneficia de calitate garantata si rezultate exceptionale in materie de printare fara sa faca compromisuri.

Oferta de inchiriere de copiatoare este variata si poate cuprinde unul sau mai multe echipamente, precum si unitati de back-up in functie de pachetul ales. Astfel, orice birou notarial, oricat de mic, isi poate pune cu succes bazele in domeniu folosind echipamente de ultima generatie, cu un aspect estetic care denota profesionalism si care ofera doar rezultate impecabile.

De ce ar trebui sa opteze birourile notariale pentru servicii de inchiriere copiatoare?

Fiecare meserie isi are expertii ei. Asadar, nu toti notarii reusesc sa inlocuiasca cu succes consumabilele unei imprimante, sa nu mai vorbim de interventii asupra unui echipament multifunctional in caz de defectiune. Evident, niciun expert in copiatoare si imprimante nu va fi in masura sa execute munca unui notar.

Birourile notariale mici sau mari si Societatile Profesionale Notariale vor avea intotdeauna nevoie de echipamente multifunctionale care sa lucreze la capacitate maxima si sa ofere rezultatele dorite. De asemenea, vor avea nevoie de specialisti care sa inlocuiasca consumabilele si care sa ofere interventie rapida pentru service. Toate aceste optiuni si nu numai, sunt incluse intr-un pachet de inchiriere copiatoare.

Alte avantaje ale inchirierii de copiatoare multifunctionale pentru activitatea notariala

Achizitionarea de copiatoare si imprimante pentru un birou cu cerinte mari de imprimare, poate fi o miscare gresita pentru orice tip de activitate. Pe langa investitia initiala majora, intervin si alte costuri care pot pune in pericol bugetul companiei. Si sa nu mai vorbim despre deprecierea bunurilor in timp. Asadar, birourile individuale notariale si societatile profesionale notariale sunt sfatuite sa faca miscari inteligente si sa aleaga din multitudinea de oferte de inchirieri copiatoare, un pachet personalizat care sa acopere cu succes nevoile intregului birou. Care sunt avantajele? Sa le enumeram, cel putin pe cele mai evidente:

  • suport tehnic si sfaturi in alegerea celui mai potrivit echipament
  • livrare si instalare gratuite
  • predictibilitate si optimizare a fluxului de numerar cu rate lunare fixe
  • costuri de operare mai mici
  • beneficii fiscale – rata lunara poate fi incadrata la cheltuieli
  • utilizarea de echipamente profesionale rapide, care ofera o calitate impecabila a print-ului
  • consumabile de rezerva disponibile permanent
  • interventie rapida si inlocuirea echipamentului in caz de defectiune
  • instruirea personalului pentru utilizarea corecta a echipamentelor
  • flexibilitate – contractul de inchiriere de imprimante poate fi modificat in functie de nevoile afacerii
  • echipamentul poate fi configurat in functie de volumul si de natura activitatii fiecarui birou notarial

Totul este inclus! Acesta este cel mai mare avantaj al inchirierii de copiatoare si imprimante pentru activitatea notariala. In concluzie, inchirierea acopera toate cheltuielile care presupun scanarea, copierea si imprimarea. Echipamentul multifunctional, transportul si instalarea, suportul tehnic si instruirea utilizatorilor, intretinerea si reparatiile, piesele si consumabilele (hartia nu este inclusa), toate acestea sunt acoperite de o singura rata lunara care ajuta orice birou sa isi desfasoare activitatea fara riscuri.

Copier Service inchiriaza copiatoare profesionale Konica Minolta. Suntem parteneri Konica Minolta si dispunem de stoc permanent de echipamente, consumabile si piese de schimb.
Birourile Individuale Notariale si Societatile Profesionale Notariale care au copiatoare inchiriate de la noi ne recomanda pentru promptitudinea si profesionalismul nostru si pentru concentrarea continuă pe furnizarea de solutii practice care sa le ofere economii reale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *