Contractul de inchiriere – instrumentul care alunga toate grijile pentru tiparire si copiere

Toate institutiile publice, atat cele centrale, precum Ministere, Agentii Nationale sau Directii generale, Consilii Nationale sau Autoritati Nationale, cat si cele pentru administrare locala, precum Primării, Prefecturi, Consilii Județene, instituții de sănătate, Case Judetene, Inspectorate Judetene, Directii regionale si subordonatele lor: institutii de cultura, de spectacol, centre de sport, etc., utilizeaza pe scara larga, in activitatea birourilor (de proiecte, contracte, achizitii publice, licitatii, proiecte europene, finante publice, taxe locale, registru agricol s.a. ) diverse copiatoare multifunctionale digitale.
Cererea mare a diverselor formulare, utilizate atat in interdependenta dintre birourile institutiilor, cat si in procesul extern al rezolvarii problemelor cetatenilor pe care ii deservesc, determina ca echilibrarea bugetelor sa se faca din ce in ce mai greu.

Solutii concrete pentru eficientizarea bugetului

In administrarea unui numar mare de birouri se cauta continuu solutii cat mai rentabile pentru echilibrarea bugetelor acestora. Se pot oferi salariatilor instrumentele potrivite de care au nevoie pentru a reusi in achitarea sarcinilor zilnice si in acelasi timp sa se utilizeze un buget echilibrat? Devine astfel esential ca procesul de gestionare a costurilor asociate nevoilor de imprimare, copiere si scanare sa se desfasoare cu succes.
Achizitionarea directa a unui copiator pare deja o mare cheltuiala, efectuata o singura data, pe un singur produs, care trebuie apoi amortizat si care are un sens economic doar pe termen foarte lung? Intervine un deficit mare si bugetul este in impas?
Care este solutia? Vestea buna este ca, profitand de un pret bun pentru un Contract de inchiriere pentru copiatoare multifunctionale, care sa inglobeze atat un copiator, cat si o imprimanta si un scanner, capitalul ramas necheltuit poate fi investit in alte instrumente si solutii, care sa maximizeze randamentul activitatilor personalului. Posibilitatea monitorizarii continue a acestei cheltuieli cu cost fix, fara o investitie initiala, utilizand o singura factura lunara total deductibila, ofera asigurarea permanenta a predictibilitatii de buget alocat.

Inchiriati unul sau mai multe copiatoare profesionale

Inchirierea reprezinta un instrument avantajos, care va fi personalizat fiecarui client ce va opta pentru un astfel de serviciu. Un echipament multifunctional professional poate fi in acelasi timp imprimanta, scaner si copiator, care poate functiona intr-o retea, deservind cu brio mai multi utilizatori simultan. Procesul de personalizare incepe chiar de la primul pas al inchirierii: un specialist se va afla la dispozitia dvs pentru a va sfatui asupra contractului de inchiriere optim, cu pachete de copiatoare multifunctionale care sa se muleze perfect pe natura si pe volumul activitatii birourilor institutiei.
Veti utiliza astfel echipamentele cu care documentele obtinute prin tiparire, copiere si scanare sa aiba calitatea cea mai buna. Veti beneficia de echipamente profesionale de clasa business, din generatie noua, cu tehnologiile cele mai noi din piata de profil.
Contractele de închiriere sunt asociate cu un plan de service și de intretinere pentru a primi asistență din partea furnizorului de servicii, ori de câte ori este nevoie.
Contractul de chirie include si acopera toate cheltuielile pentru utilizarea multifunctionalelor fara nicio alta grija:

  • suport tehnic si sfaturi in alegerea celor mai potrivite echipamente
  • livrarea si instalarea copiatoarelor
  • configurarea echipamentelor in functie de volumul si de natura activitatii fiecarui birou din cadrul institutiei
  • instruirea personalului pentru utilizarea corecta a echipamentelor
  • consumabile si piese de schimb
  • consumabile de rezerva disponibile permanent
  • service de intretinere si reparatii
  • interventie rapida si inlocuirea echipamentului in caz de defectiune

Avantajele utilizarii platformei electronice S.E.A.P.

Participarea in cadrul achizitiilor directe prin intermediul SEAP va ofera oportunitatea de a efectua achizitii publice ce pot aduce plusvaloare activitatii dumneavoastra. Avantajele dobandite prin utilizarea platformei www.e-licitatie.ro : transparenta prin realizarea achizitiilor exclusiv online, predictibilitate si stabilitate, preturi bune, termen de plata.
Copier Service este inrolat in platforma electronica SEAP, iar datele noastre de identificare sunt:
Denumire participant : COPIER SERVICE BUSINESS SOLUTIONS SRL
Cod Unic de Inregistrare: RO 28537056

Un parteneriat pe termen lung

Pe toată durata contractului de închiriere, o echipă de tehnicieni certificati va răspunde nevoilor dumneavoastră. Inchirierea inseamna, de fapt, ca intr-un birou, toate operatiunile de imprimare, copiere si scanare se pot desfasura normal, fara grija pieselor de schimb, a consumabilelor si a intretinerii multifunctionalelor inchiriate. Institutiile care au copiatoare inchiriate de la noi ne recomanda pentru profesionalism si pentru concentrarea noastră continuă pe furnizarea de elemente practice care sa le ofere economii reale și multe beneficii.
Copier Service inchiriaza echipamente profesionale de la Konica Minolta. Suntem parteneri Konica Minolta si dispunem de stoc permanent de echipamente, consumabile si piese de schimb.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.